Anmälan till konferens - Ett liv som andra i gemenskap med andra

Anmälan till konferens: Ett liv som andra i gemenskap med andra, 2-3 oktober 2024

En anmälan per person. Vi har inte möjlighet att ta emot gruppanmälningar.

Konferensdeltagande och förtäring i form av lunch, kaffe, alkoholfri dryck och tilltugg vid konferensminglet är kostnadsfritt. Deltagarna står själva för rese- och boendekostnad och ansvarar själva för att boka det.

Om du har anmält dig och sedan får förhinder är det viktigt att du avanmäler dig, så att vi har möjlighet att avboka lunch och annan förtäring. Vänligen kontakta: ettlivsomandra@oru.se

Jag har fått ett abstract accepterat (personer med accepterat abstract prioriteras vid anmälan)
Jag avser delta på nätverksmötet för Svenska nätverket för funktionshinderforskning
Jag avser delta på lunchen dag 1
Jag avser delta på minglet på kvällen dag 1
Jag avser delta på lunchen dag 2

Behandling av personuppgifter

När din anmälan är inskickad kommer Örebro universitet att behandla dina personuppgifter, med syftet att administrera din anmälan. Uppgifterna kommer att behandlas fram tills dess att administrationen av aktuell aktivitet är avslutad.

Mer information om hur Örebro universitet hanterar personuppgifter finns på följande sida: Behandling av personuppgifter vid Örebro universitet.

Jag förstår och godkänner att Örebro universitet behandlar mina personuppgifter i enlighet med ovan angivet ändamål och gällande dataskyddslagstiftning.