Handelshögskolan vid Örebro universitet

Nordisk Workshop i Ekonomistyrning 2022

Örebro Universitet Novahuset

Foto: Jesper Johanson

Välkomna till den 25:e upplagan av Nordisk Workshop i Ekonomistyrning, NWES XXV!

Efter ett års ofrivilligt uppehåll pga. pandemin önskar vi er hjärtligt välkomna till den 25:e upplagan av Nordisk Workshop i Ekonomistyrning, NWES XXV.

Workshopen kommer att hållas digitalt under en dag, nämligen den 3:e februari 2022 och arrangeras av Handelshögskolan vid Örebro universitet. Ramtiderna för workshopen blir från kl. 9.00 till kl. 16.00.

Anmälan krävs och görs på länken https://axacoair.se/go?OSFAdsd8 (du som redan är anmäld behöver förstås inte göra det igen). Ingen konferensavgift kommer att tas ut. Sista dag för anmälan är förlängd till 25:e januari 2022. Det finns dock ingen möjlighet att presentera ytterligare papper utöver de som redan har skickats in. Konferensprogram och zoom-länk kommer att skickas ut till de som anmält sig.

Eventuella frågor mejlas till jonas.gerdin@oru.se.

Sprid gärna denna inbjudan till kollegor som du tror kan vara intresserade.

Välkomna!

Organisationskommittén, gm. Jonas Gerdin